Sayulita, vieta, kurios visada pasiilgsiu!

Danulis| 10 May 2014| 1 comment | Kelionės

Sa1Maniau, kad iš Mazatlan atvažiavau į Sayulita tik porai dienų, nes turėjau važiuoti į šalia esantį miestą La Cruz, tačiau jau pirmą naktį praleistą čia supratau, kad užsibūsiu. Susipažinau su čia dirbančiu menininku Mojo, kuris kaip tik tą vakarą ruošiesi savo tapyba išklijuoti Sayulita miestelio sienas. Pamatęs paruošiamuosius darbus net nepastebėjau kaip kamera atsidūrė mano rankose ir tuoj pat pagaminau filmuką apie jo idejos įgyvendinimą.
Numatytų darbų La Cruz neatšaukiau, tačiau juos atlikau kur kas greičiau nei galvojau. Čia keturias dienas vyko buriuotojų čempionatas, taigi planuotu laiku viską nufilmavau, sumontavau, atšvenčiau filmuko pristatymą ir renginio uždarymą. Sekančią dieną su buriuotojais dar apvažinėjome apylinkes, aplankėme mažai turistų lankomas vietas. O atsisveikinęs su buriuotojais toliau grįžau ilgam į Sayulita.
Sayulita tai labai nedidelis miestelis, kurio pagrindines vietas gali pėsčiomis apeiti per valandą laiko. Čia jau daug metų ilgam apsistoja žmonės, mėstantys bangas ir mažo miesto atmosferą. Daug atkeliavusių žmonių čia įkūrę savo kavines, restoranus, jogos studijas, drabužių, suvenyrų parduotuves, banglenčių mokyklas ir panašiai. Čia dažnai vyksta banglenčių čempionatai ir Sayulita paplūdimiai augina labai aukšto lygio banglenčių talentus. Kaip tik tuo metu, kai buvau apsistojęs, vyko didžiausias metuose banglenčių čempionatas. Dvi dienas nuo ryto iki vakaro budėjau su foto kamera, fiksuodamas atliekamus triukus. Mieste tuo metu vyko tikra šventė – buvo sausakimša jaunų žmonių, dieną naktį šokiai, vakarėliai, linksmybės.
Su Mojo susitarėme kiekvieną penktadienio rytą daryti po vieną fotosesiją. Taigi prišnekinom čia gyvenančias merginas ir kiekvienos savaitės penktadieniais eidavom į paplūdimį daryti pusiau erotinių fotosesijų. Pamatę mano aksčiau padarytą video su Mojo, iš Gvadalacharos atvažiavo marškinėlių kompanija TICHA ir čia mes visi kartu sudalyvavome reklaminio klipo kūrime. Laikas šitam mieste tiesiog skriste skrido – tiek vieklos, tiek vakarėlių, naujų žmonių ir idomios veiklos dar niekada niekur nesu turėjęs. Vien būdamas čia pagaminau keturis video klipus, padariau keturias asmenines fotosesijas, nudirbau daug darbų, apkeliavau visas aplylinkes, susidraugavau su puse miestelio žmonių. Tiesiog įsimylėjau šią vietą!
Tačiau būta ir nelabai malonių dalykų. Vieną vakarą su Mojo fotografavome naktines panoramas papludimyje, užtrukome apie tris valandas. Fotografavimui naudojome prožektorius, kad apšviesti tamsesnius objektus. Pasirodo taip prisišaukėme bėdos. Grįžtant link namų, paplūdimio išejime mus pasitiko du kaukėti policininkai. Iš pradžių apkaltino Mojo, kad rūko marichuaną, nors nieko panašaus nebuvo (iš tolo matėsi, kad jis rūko, o ką rūko jie gilintis nenorėjo), paskui iškratė visus mūsų daiktus ir mano kuprinėje rado stovyklavimo peilį. Prigrąsinę liūdnomis pasekmėmis, tiesiog ištuštino mano piniginę ir paleido. O ginčytis su jais tikrai nenorėjau, nes Meksikos policininkai nešioja didžiulius ginklus ir dažnai leidžia sau daug daugiau, nei turėtų leisti policija.
Deja šis įvykis paskatino mane judėti toliau – centrinės amerikos link. Taigi po penkių nuostabių savaičių praleistų Sayulita išjudėjau į pietus.

Sailing Clinic La Cruz, Mexico from Danas Danulis Macijauskas on Vimeo.

Wonderful life from Danas Danulis Macijauskas on Vimeo.

In Mexico (time-lapse) from Danas Danulis Macijauskas on Vimeo.

79item(s)

ccomments

Sorry, the comment form is closed at this time.